tisdag 12 mars 2013

Smällen...

Tittade på familjen annorlunda igår och då berättade en familj att de brukar besöka morfars grav varje alla helgona.
När mamman berättar för sitt barn att morfar dog av cancer, när hon var så ledsen och berättade att han lovat henne att han inte skulle dö..
Då var det som om någon slog en klubba i huvudet på mig och tårarna kom.
Min pappa har cancer, MIN pappa, MIN!!
Pappa som redan gått igenom så mycket nu med operationer och sånt, vad ska hända nu?
Kommer han bli frisk eller?
Jag har nog inte förstått, eller så har jag inte tillåtit mig själv att förstå det...Min pappa som är odödlig har plötsligt en sjukdom som är farlig...Helt plötsligt blev allt på riktigt, det som jag trott varit en mardröm är verklighet...

Det gör ont när verkligheten kommer ikapp :-(

Inga kommentarer: